Madrids näst högsta skyskrapa har evakuerats efter en explosion som utlöste en brand inuti byggnaden, rapporterar El País.
Den 45-våningar höga skyskrapan i Madrid evakuerades under eftermiddagen efter en explosion vid 17-tiden som ledde till en omfattande rökutveckling.
Flera brandmän sändes till platsen för att släcka lågorna på byggnadens 25:e våning. Räddningstjänsten uppger för El País att branden nu ska vara under kontroll.
Ingen person uppges vara allvarligt skadad. Däremot vårdas två personer efter att ha andats in rök, och en förbipasserande för en panikattack. Fyra personer hålls isolerade i ett säkert område inne i byggnaden, uppger myndigheter enligt El País.
Det är ännu oklart vad som har orsakat explosionen.












