Australiska myndigheter har beslagtagit 2,7 ton kokain i nedgrävda containrar i västra Sydney.
Den federala polisen AFP skriver i ett pressmeddelande att det är det största beslaget av kokain som någonsin har gjorts i landet.
Upptäckten gjordes på fredagen i samband med en husrannsakan vid en fastighet i Londonderry. Narkotikan hittades i plastlådor i tre fraktcontainrar under jorden.










