loading



Bild från prisutdelningen vid Publishingprisets gala på Chinateatern i Stockholm. Foto: Stina Stjernkvist
Bild från prisutdelningen vid Publishingprisets gala på Chinateatern i Stockholm. Foto: Stina Stjernkvist
Ekonomi & Näringsliv

Epoch Times tog andra plats i Publishingprisets kategori webbtidningar

Epoch Times

Epochtimes.se missade segern i Publishingprisets kategori för webbtidningar med minsta möjliga marginal vid galan med tillhörande prisutdelning på Chinateatern i Stockholm den 23 oktober.

Med högsta poäng för "Användbarhet" och näst högsta för "Form" tog den egenutvecklade sajten andraplatsen med 91 poäng, endast ett poäng efter vinnarens 92. 

Publishingprisets hemsida kan du läsa mer om priset och årets vinnare.

– Epochtimes.se ingår i den internationella mediekoncernen Epoch Media Group som är världens snabbast växande mediegrupp med ca 300 miljoner unika läsare på webben. Vi finns i 35 länder på 22 språk. Andra internationella utgåvor har vunnit fina priser för sin rapportering. Att svenska Epochtimes.se nu blir nominerad till Publishingpriset visar att vi gör rätt även i Sverige. Alla inblandade har gjort ett fantastiskt jobb, sade Vasilios Zoupounidis, VD för svenska Epoch Times, i samband med att nomineringen blev offentlig.

Läs mer

Mest lästa

Rekommenderat

loading



Bild från prisutdelningen vid Publishingprisets gala på Chinateatern i Stockholm. Foto: Stina Stjernkvist
Bild från prisutdelningen vid Publishingprisets gala på Chinateatern i Stockholm. Foto: Stina Stjernkvist
Ekonomi & Näringsliv

Epoch Times tog andra plats i Publishingprisets kategori webbtidningar

Epoch Times

Epochtimes.se missade segern i Publishingprisets kategori för webbtidningar med minsta möjliga marginal vid galan med tillhörande prisutdelning på Chinateatern i Stockholm den 23 oktober.

Med högsta poäng för "Användbarhet" och näst högsta för "Form" tog den egenutvecklade sajten andraplatsen med 91 poäng, endast ett poäng efter vinnarens 92. 

Publishingprisets hemsida kan du läsa mer om priset och årets vinnare.

– Epochtimes.se ingår i den internationella mediekoncernen Epoch Media Group som är världens snabbast växande mediegrupp med ca 300 miljoner unika läsare på webben. Vi finns i 35 länder på 22 språk. Andra internationella utgåvor har vunnit fina priser för sin rapportering. Att svenska Epochtimes.se nu blir nominerad till Publishingpriset visar att vi gör rätt även i Sverige. Alla inblandade har gjort ett fantastiskt jobb, sade Vasilios Zoupounidis, VD för svenska Epoch Times, i samband med att nomineringen blev offentlig.

Rekommenderat

Svenska Epoch Times

Publisher
Vasilios Zoupounidis
Politisk chefredaktör
Daniel Sundqvist
Opinionschef
Lotta Gröning
Sportchef
Jonas Arnesen
Kulturchef
Einar Askestad

Svenska Epoch Times
DN-skrapan
Rålambsvägen 17
112 59 Stockholm

Epoch Times är en unik röst bland svenska medier. Vi är fristående och samtidigt en del av det stora globala medienätverket Epoch Media Group. Vi finns i 36 länder på 23 språk och är det snabbast växande nätverket av oberoende nyhetsmedier i världen. Svenska Epoch Times grundades år 2006 som webbtidning.

Epoch Times är en heltäckande nyhetstidning med främst riksnyheter och internationella nyheter.

Vi vill rapportera de viktiga händelserna i vår tid, inte för att de är sensationella utan för att de har betydelse i ett långsiktigt perspektiv.

Vi vill upprätthålla universella mänskliga värden, rättigheter och friheter i det vi publicerar. Svenska Epoch Times är medlem i Tidningsutgivarna (TU).

© Svenska Epoch Times 2024